Özel sektör nereye şikayet edilir?
Çalışanlar, işverenleri adına Çalışma Bakanlığı’na bildirimlerini/şikayetlerini ALO 170 ve www..tr internet sitesi aracılığıyla iletmektedirler.
Bir işletmeyi nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
İşyeri cimere şikayet edilir mi?
İşyerinde çalışan bir çalışanın ALO 170 telefon hattı aracılığıyla doğrudan şikâyetini iletebilmesinin yanı sıra, hem Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlükleri hem de CİMER aracılığıyla işyerindeki çalışma koşullarıyla ilgili şikâyetini dilediği zaman iletmesi mümkündür.
Dükkan kime şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
CİMER özel sektör şikayet edilir mi?
CİMER’e KİMLER BAŞVURABİLİR? 2) Özel hukuk tüzel kişileri.
İş yerini şikayet edince ne olur?
Yukarıda belirtildiği üzere, sigortalı, kuruma yapılan başvuru/şikayetin ardından soruşturmanın yürütülmesinin ardından doğrudan veya kurumun şikayetçiye yazılı bildiriminin sonucuna dayanarak yasal işlem başlatabilir. Bu, literatürde “hizmet tespiti davaları” (3) olarak anılır.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
Çalıştığım şirketi nasıl şikayet edebilirim?
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size iş hukukuna aykırı bir şekilde davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.
CİMER’e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Şikayet niteliğindeki başvurularda, CIMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.
Alo 150 nedir, ne için kullanılır?
BİMER uygulaması kapsamında tüm kaymakamlık, valilik ve bakanlıklarda “Halkla İlişkiler Başvuru Ofisleri” kurulmuştur. Ancak sadece valiliklerimizde “Alo 150” hattına cevap veren çağrı merkezleri bulunmaktadır.
170 şikayet ne zaman sonuçlanır?
İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan yanıt vermekte ve talepler ilk görüşmede sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçilmekte ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilmektedir.
Bir işletme nereye şikayet edilir?
Vergi bildirimi yazılı olarak, kayıt için sözlü olarak veya e-devlet üzerinden başvuruda bulunarak yapılabilir. Ayrıca 189 Alo Maliye’yi arayarak da bildirimde bulunabilirsiniz. Yazımızda mali şikayetin nasıl yapılacağından ve mali şikayet hattının ne olduğundan bahsettik.
176 neyin numarası?
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.
181’e ne şikayet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Çalıştığım şirketi nasıl şikayet edebilirim?
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size iş hukukuna aykırı bir şekilde davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.
Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
184 şikayet sonucu ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Bir işçinin yasal hakları nelerdir?
Çalışanın hakları nelerdir? Çalışanın ücret hakkı… Çalışanın işyerinde çalışan tüm çalışanlara eşit muamele edilmesini talep etme hakkı… Çalışanın dinlenme hakkı… Çalışanın fazla mesai ücreti ve fazla mesai karşılığı ücret alma hakkı… Çalışanın yeni iş arama hakkı… Çalışanın hafta sonu izni hakkı… Çalışanın genel izin hakkıDaha fazla makale…